Emmsipemmsi :)

Pratade nyss med Emma i telefon och vi bestämde oss för en liten tripp till Malmö i morgon :)
Har presentkort sen jag fyllde år på Monki och H&M, så det är väl där jag får hålla mig imorrn ;) Varför kan inte jag få vara rik? Typ vinna en miljard på lotto eller nåt :p

( Ska tänka på dig hela dagen imorrn älskling när du tvingas jobba när vi andra är lediga :/ )

Aja, börjar faktiskt bli ganska trött nu så jag hade tänkt att gå och lägga mig strax. 
Bloggar mer i morgon! Puss & godnatt :)

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

undrar när du skall bjuda din mamma på god middag???? fint ditt rum blev, du kan du bara du vill hjärtat:) puss

2008-02-19 @ 20:41:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0