Dans, dans och åter dans!

Denna dagen har varit riktigt jobbig faktiskt.. Hade dans imorse, körde igenom Boels dans några gånger sedan var det dags för eget arbete. Vi 10 när lektionen var slut hade jag och Paulina bokat upp oss i danssalen. Försökte komma på steg till våra danser. Gick väl sådär.. kom på lite iaf :) Vi hade salen till halv 12, sedan gick vi och käkade. Klockan 1 var det dags för filosofi. Behöver jag förklara mer än att jag slumrade till ett par gånger? Eftersom den lektionen varar i typ 3 timmar så hann vi ändå med ganska mycket. Jag och Paulina tjuvade lite av tiden till att skriva lite till dansföreställningen och skrev ihop några steg som kanske kan vara användbara..

Ska kolla igenom lite av stegen som jag skrev ner innan och kolla i fall det passar till musiken osv.

hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Nästa gång vill inte jag bara gå runt i dansen och räkna steg, jag kan väl få spela den döda kungen istället haha

2008-02-28 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0