Aj min kropp!

Hej :)

Allt bra med er? Själv är jag förkyld och har typ ont i hela kroppen. Mest träningsverk skulle jag tro. Vi har ju så mycket dans nu innan vår föreställning v.11 .. Shit hur ska det här gå? Kommer vi någonsin bli klara?
Slutade 13.20 idag. Skööönt. Så borde det vara varje dag.. Tillhör ju inte direkt min vardag!

Sitter här och gör typ ingenting just nu. Eller jo, väntar på Karl-Henrik. Har inte kunnat träffas på hela veckan så det ska bli skönt att äntligen få träffa honom idag :)

Längtar som tusan till imorgon också, tjihooo! Men det är bara det att jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig!!
Får väl åka in till stan imorgon och se om jag hittar något ..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0