VIP!

Anledningen till dåligt bloggande idag beror på att jag bytte min jobbtid idag. Skulle jobbat 15-22, men istället fick jag morgonen 8-15. Skönt. Efter jobbet cyklade jag hem i duggregnet, jag och Cissi bestämde oss för att titta på Karl-Henrik när han spelade fotboll. Så det blev paraply och gummistövlar! Efter matchen åkte vi hem, käkade tacos och sedan sov jag. Det var nämligen den konstigaste natten på länge igår, jag kunde helt enkelt inte somna. Sov max 3 timmar.

I andra halvlek tyckte vi att det blev för kallt och regnigt så vi intog VIP-platserna =
parkerade bilen framför planen och satte på värme och vindrutetorkarna ;)


Premiär av mina nya gummistövlar :)

Men nu är det i alla fall färdig-jobbat för mig i sommar, åh så skönt! Dessvärre börjar Karl-Henrik jobba i morgon. Så tråkig tajming. När jag jobbar är han ledig, när han jobbar är jag ledig. Men vi får ta igen det på Mallorca istället. Nu är det bara 2 veckor kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0