Nytt i garderoben!

Hallå i stugan! Idag var jag som sagt på Center Syd (ett stort köpcenter) med Karl-Henrik och Cissi. Köpte en hel del, men jag har aldrig skådat Karl-Henrik med så många påsar. Han köpte nog mest av oss alla ;) Riktigt fina kläder fick han tag på. (Skulle nästan gjort en kill-blogg åt honom, haha). Här kommer iallafall det jag köpte:

( Bilderna är dock tagna i all hast, och därför inte de bästa ;) )

Dagen i ära, köpte jag ett par ursöta, röda gummistövlar ..


Denna tröjan hade Cissi köpt till mig på rean :)


Min favorit!! Rutig klänning/tunika ..


Jeansshorts  ..


Och ett par till ;)


En superskön hood-tröja med solglasögon på ..

En annan favorit!! (av både mig och bästa Paulina ). Svart kofta, perfekt till hösten!


Köpte den även i vinröd eftersom jag tyckte om den så mycket :)


Stickad tröja med stora knappar. ( Ser helt konstig ut på denna bilden, men den är finare live )


Hittade ett sött linne på rean med en liten rosett :)


Även detta halsbandet var på rean.

 
Pröjsade nog 48 kr, om jag inte minns fel, för den här t-shirten på rean! 

  
Stickad kort kofta. Lite spetsinspirerad!

Paulina har favoritkoftan i den här fina färgen :

Vill ni veta pris och affär av ett särskilt plagg, släng in en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Mamsegull & Mange

jag förstår att du inte skall flytta hemifrån som du shoppar, har du hört talas om att spara. Köp lite grytor istället

2008-08-04 @ 20:51:56
Postat av: Mamsegull & Mange

jag förstår att du inte skall flytta hemifrån som du shoppar, har du hört talas om att spara. Köp lite grytor istället

2008-08-04 @ 20:52:21
Postat av: biljana

snygga kläder =)

2008-08-04 @ 22:35:02
URL: http://talktomyhand.blogg.se/
Postat av: hannah

var köpte du svarta/vinröda koftorna? :) skitsnygga!

2008-08-08 @ 22:47:55
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0