Haircut!

Tisha med Romones-tryck, Kiviks marknad. Jeans Vero Moda och Converse.
Klockan är från Ur&Penn och det svarta armbandet tror jag att jag köpte i Kroatien.

Kom hem för en stund sen. Nu har jag klippt mig och färgat utväxten. Som vanligt tycker jag att de klipper av allt mitt hår. Men jag är nöjd. Och med hjälp av silvershampoo ska jag nog få den färgen jag vill ha. 
Dessvärre blev det inte någon lugg. Vet egentligen inte varför. De flesta som jag frågat tycker jag skulle klippt lugg, men frisören tyckte inte det, jag stod mitt emellan. Jag trivs bra som det är. Dessutom kunde jag bara komma in och klippa till den om jag ångrade mig!


Efter klippningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också klippt av allt mitt hår idag :D

2008-08-11 @ 17:48:13
URL: http://emmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0