En kväll på loftet ..

Jag hade en urtrevlig dag igår. Jag och Emma fick skjuts in till stan. Mötte Emilia och därefter Elin på Maxi för att handla fika. Sedan åkte vi hem till Elin allihopa, hittade det perfekta mys-stället, satte oss där och dukade upp fika och pratade i flera timmar :) Vid 9-tiden tog Emilia och Emma bussen hem, jag och Elin gick tillbaka till loftet några timmar och pratade massor. Sedan sov jag där :)

Det var lite läskigt att klättra upp på loftet på den här stegen :p
Här ser ni Emilia in action ..

Triss i E. Emma, Elin och Emilia :)

Det var så underbart mysigt, tack tjejer :)

Idag, tog jag bussen hem lite över 11, då Elin skulle jobba. Ringde Emma på bussen så hon, jag och Oskar åkte ner till tennisbanan och lirade lite, sedan bjöd jag över de på lite ost & kex. Nu sitter jag bara här, Paulina och André är på väg att hämta mig, ska följa med de till Lund då Paulina ska köpa ny dator. Senare ikväll ska jag hem till Emma o de med mina föräldrar på middag, sedan kommer nog Elin hit. :p Haha hängde ni med? Nu måste jag göra vid mig, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0