The heartbreak kid!

Godmorgon :)

Det blev en liten promenad med Emma igår i det fina vädret. Efter det kollade jag, Cissi och hennes arbetskollega på "The heartbreak kid" och den var faktiskt lite smårolig :p
image220

Usch, andra dagen i skolan är alltid värst. Jag blir alltid tröttare efter andra dagen. Dessutom har det fina vädret försvunnit, idag är det regn och lite dimma. Plus att idag går jag i skolan från 8-5, så denna dagen blir nog mindre rolig. Men jag får glädja mig åt att jag är ledig imorgon och då blir det en tripp till Malmö med Therese :)

Ha en bra dag allihopa! :)

ps: Jag köpte den gröna jackan på HM igår som jag nämnde i ett tidigare inlägg, kan visa bild på den sen!

Kommentarer
Postat av: Elin

men ge mig lite pengar så jag med kan shoppa, din bajs:)

2008-04-02 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0