Sommarkänslor!

Hej :)

Idag är det den 13 april, vilket innebär att det är Magnus födelsedag som vi firade med brak igår. Hade såkallat "öppet hus" och folk kom och gick. De första gästerna kom vid 2-tiden och de sista stack hem vid halv 3 på natten. Det var trevligt och jag tror att Magnus var nöjd!

Idag vaknade jag och Karl-Henrik till stålande väder. Dock var vi lite sega ur sängen men när vi väl kom upp hoppade vi på varsin cykel och cyklade runder lite i Tollarp :p Visade bla. honom var jag har bott innan och brevid där ligger en lekplats som vi stannade vid. Vi åkte linbana :D Haha, det var inte igår! Sedan cyklade vi vidare till affären och köpte varsin glass och efter det tog vi en liten runda till innan vi cyklade hem igen. Vi blev sjukt sugna på att grilla sen eftersom det var så härligt väder så jag och Cissi åkte ner till affären och köpte grillkol och korv sedan stod jag och Karl-Henrik för grillningen :) Sommarkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0