Samtal från Bryssel.

Usch, idag har jag varit riktigt trött. Men jag tog mig igenom skoldagen, sista lektionen var dans, då vi övade på danserna vi ska dansa i morgon på dansens-dag på teatern i Kristianstad. Alla är välkomna klockan 19.00.

Just nu gör jag inte så mycket, sitter framför tvn (Extreme home makeover) med datorn i knät och tar det lugnt. Hade tänkt städa huset lite innan mamma och de kommer hem. Hon ringde för en stund sedan och sa att de satt i Bryssel och väntade på planet. Så de är inte hemma förrän inatt någon gång.

Shoppade även lite idag. En väska och två kjolar. Hittar dessvärre inte min kamera just nu, så bilder på det kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0