Min Mac.

En läsare bad om lite bilder och så på min dator. Har alltså en MacBook 13-tums  och ångrar inte en sekund att jag köpte den. Den är lätt att ta med sig, är inte så klumpiga som många andra är. Den är vit (finns även i svart) vilket jag tycker är skitsnyggt! Det enda som jag tycker är lite klöddigt med den är att du måste ladda ner speciella program som är i mac-version (ex. msn, limewire osv.) men det går även att få lite space för Windows på den. Tror det är är nåt sånt iallafall :p ( Är dock inte så teknisk och insatt i sådant där :p). Det är ju som med allting nytt, du lär dig efter hand. Det är ju lite annat innehåll än i Pc-datorer. Jag är iallafall supernöjd! Skriv bara om ni undrar något mer, jag ska svara så gott jag kan. Godnatt!

image257

image258

image259

Kommentarer
Postat av: josefina

Vilken liten smidig sak vart har du köpt den och vad kostade den ?

2008-04-25 @ 07:40:52
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Therese

den är så jävla snygg! :)tog du bilderna när du snackade med mig? :)

2008-04-25 @ 08:12:37
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0