Min dag.

Godafton!

Dåligt bloggande idag, känns som om det har varit en lång dag idag. Min dag började med skola 08.10 och gick till 13.40. Därefter stack jag till gymmet med Paulina och tränade till cirkus 15.20. Gick och duschade och bytte om och gick sedan till körskolan. Min första körlektion hade jag klockan 16.00, som gick bra, och därefter åkte jag hem till storasyster och lagade mat och tittade lite på tv innan hon körde mig hem :) Och nu är jag här! Sjukt trött är jag så det är nog time for bed snart känner jag. 

Imorgon blir det lååååångdag :( 8-17, suck. Därefter ska jag hem till min efterlängtade pojkvän och bara myyyysa.

kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0