Kryss i taket!

Hej! :)

Äääääääntligen funkar bloggen igen. Kryss i taket! Sorry att jag inte bloggade i lördags men jag hann verkligen inte. Jag och Karl-Henrik vaknade, åt frukost och sedan åkte vi direkt hem till mormor och passade henne. Jag var där ända till 7 på kvällen, Henke drog på eftermiddagen, och därefter åkte jag hem en snabbis och bytte kläder och lite så sen drog jag på "utflyttningsfest". Så inte mycket bloggande där inte. Och sen givetvis i söndags när jag skulle blogga, tror ni det funkade då? Nej. Och nu har det ju inte funkat på några dagar. Så lite smått panik har man väl fått måste jag erkänna ;)

(Har tyvärr inga bilder på min fest-outfit, men jag hade min nyinköpta jacka med guldknappar, ett linne från H&M och leggings)

Idag började skolan igen (hade en extra studiedag igår). Ja, vad säger man? Jag hade nog inte tackat nej till att vara ledig lite till, men jag känner mig mer utvilad än någonsin och faktiskt ovanligt pigg :)

Jag har nästan precis kommit hem, har varit nere med Cissi (plastmamma) hos frisören, och tur var väl det för annars hade hon nog inte klippt så mycket. Lugg, lite kortare och framförallt mer uppklippt tyckte jag och så blev det. Snyggt blev det och hon blev själv jättenöjd! Nu ska jag väl packa upp alla mina tusen väskor (från mamma) och fixa lite på mitt rum. Sen ska jag ev. ut och gå en runda med Emma.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0