Konsert + bilfärd.

Som sagt ikväll var det konsert med EMD som gällde. Kristianstads ishall, inte så mycket folk, konserten varade i ungefär 50 minuter. Men trots det var den bra! Mest småtjejer och deras mammor som var där, men jag, Therese och min storasyster stod och diggade med. Min lillasyster däremot stod längst fram och klappade och skrek.

image262
Efter konserten fick vi vänta ett tag på att Jenny skulle få autografer .. När vi sedan körde därifrån så körde bandets buss framför oss, men vi körde sedan om de på motorvägen och när vi sedan skulle svänga av och de fortsätta, så vinkade min lillasyster på de och de vinkade tillbaka. Haha det var en rolig biltur, eller hur sis? ;)

När vi kom till Tollarp åkte vi upp till min morbror som fyller år idag ( eller igår kanske man säger nu?) och sedan hämtade vi Jennys hundvalp Marwin. Sedan blev det en hel del intressanta diskussioner hemma hos pappa med familjen och grannarna som var på besök :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig, fast jag känner mig inte trött.. Men man är väl som ett vrak imorgonbitti annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0