Kalas..

Godafton, sorry för inget bloggande idag.. När jag vaknade kom mamma och hämtade mig så körde vi hem till mormor och morfar en runda. Efter det följde jag med henne hem, där även min ena brossa var. Hjälpte henne att laga mat o så inför kalaset imorgon ( eller ska man kanske säga idag iomed att klockan är över 1?). Anyway, sen kom även Dannes flickvän och min andra bror med familj. Ikväll åkte jag in till stan hem till Therese och hade en trevlig tjejmiddag med henne, Mikaela och Paulina :) Så därav inget bloggande.

Imorgon blir det kalas för hela slanten. Min mammas man fyller som sagt 50 och det ska firas.

Men nu måste jag krypa till sängs (även om jag inte känner mig ett dugg trött just nu), så godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0