Jon Blund.

Körlektionen gick bra, men ack så läskigt det är att backa! Men övning ger färdighet. Efter skolan gick jag hem till till mormor och morfar. Älskade mormor, det är inte rättvist! Tänker på dig ..

I morgon går jag i skolan, dock inte så länge då vi har studietid på eftermiddagen så jag går kanske till runt 11. Då drar jag och Paulina till gymmet och sedan ska vi till Elin och klippa oss och färga håret halv 2. Längtar! Mitt hår behöver verkligen en förändring och det är nu! Nej men luggen har blivit alldeles för lång så den måste klippas, klippa bort de slitna (!!) topparna och färga den fula utväxten.

Nej nu måste jag gå och lägga mig, känner att JonBlund snart kommer på besök. Så godnatt allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0