Jag har bestämt mig!

Långdag idag, och det har varit jobbigt. Efter skolan mötte jag upp Cissi och vi gick en snabbrunda på stan och sedan gick vi och käkade på restaurang Peking :) Mysigt. I bilen snackade vi mycket om träning och kost om hur viktigt det egentligen är att äta rätt och att träna. Jag hade ju gymkort innan men det har gått ut och jag var inte så flitig mot slutet. Men nu har jag verkligen bestämt mig att jag ska börja igen (PÅ RIKTIGT!) och försöka träna några gånger i veckan. Kosta vad det vill!! Vi har även bestämt att vi ska försöka laga mer nyttig mat och inte ta den enkla vägen för att det går snabbt.

Nu sitter vi framför tv:n och kollar lite på "So you think you can dance". Shit vad duktiga vissa är, helt sjukt! Efter det är det Topmodel som gäller. Om inget annat så längtar jag sjukt mycket till min och Therese shopping dag i Malmö imorgon. 

x

J

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Hejjar på dig angående kosten och träningen... För att träningen skall ge något måste man äta rätt och framförallt tillräckligt mycket!! KRAM

2008-04-03 @ 12:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0