Ett hav av mobiler!

Hej, sitter på pappas jobb just nu. Har varit här ett tag, väntar på att han ska sluta vilket han gör halv 5. Då ska vi vidare och hälsa på farfar.

Kollar runder lite på mobiler. Min nuvarande är verkligen kass, den hänger sig hela tiden + plus att jag ångrar att jag valde en Nokia. Har kommit på att jag faktiskt tycker om Sony Ericsson mycket bättre. Men det finns ju typ tusen stycken så vilken ska man välja? Någon som vet någon bra som kan ge mig lite tips?

svar till Tina: Om jag hinner ikväll så ska jag lägga upp lite bilder och så på min dator. Annars inom det närmaste :)

Kommentarer
Postat av: Therese

köp min ;) haha, måste hitta på nått någon dag, saknar våra dagar..

2008-04-24 @ 19:11:23
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0