Congrats!

Godmorgon :)

Onsdag igår, vilket innebar långdag i skolan för min del. 8-17. Efter det tog jag bussen hem till pojkvännen :) Sov där inatt och tog bussen tidigt hem. Inga lektioner idag för min del. Och min kära vän Elin fyllde 18 år igår, grattis till henne :) Hon ville träffats igår men eftersom jag redan åkt till Henke kunde jag inte. Så idag har hon smsat och ringt och tjatat på mig att vi ska åka ner till Malmö en runda och strosa, fika och fira henne lite :) Så det ska vi göra! Runt 2-tiden skulle jag tro ..

Helgen är redan fullbokad (som den alltid brukar vara). På fredag ska jag nog hem till Therese med tjejerna och käka middag o så :) På lördag ska vi ha kalas/fest/öppet hus för Magnus (mammas man) som fyller 50 år på söndag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0