A Mighty Heart!

Vi slutade vår sista lektion tidigare idag så jag, Paulina, Mik och Tess gick bort till Hemmakväll och köpte glass. Jag hyrde även filmen A Mighty Heart till mig och Karl-Henrik ikväll. Någon som har sett den? Efter det kom pappa och hämtade mig, så åkte vi och hälsade på farfar och fixade en liten grej till Amanda present. (Lägger upp en bild på den sen). Och nu så är jag hemma, väntar på att Karl-Henrik ska komma så vi kan åka ner till affären och sedan laga mat! Sen kommer Emma så ska vi fixa lite med presenten och sen åker vi upp till Amanda en liten runda och firar henne. Sedan blir det myskväll med pojkvännen, det är ju trots allt vår 3-årsdag idag :)

image261

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0