Tid, vad är det?

Nu är vi (jag) där igen. Visserligen är det ny dag, torsdag, men det är samma visa idag. På dagen planerar jag för vad jag ska göra under dagen, särsklit tills när jag kommer hem. Men VARFÖR? Varför hinner jag inte det jag har tänkt att jag ska göra? Tiden räcker fan aldrig till!

Dansen i skolan, måste jag medge, är roligare än aldrig förr. Varför vet jag inte egentligen?! Kanske är det för att vi håller på att göra så många danser just nu? Eller ja .. ja jag vet inte varför :p

Kollade nyss på idol, blir bara bättre och bättre. Jag hatar att det ska vara så oseriöst i flera program i början, innan allt blir på allvar! Anyway önskar jag också att jag kunde sjuuuunga på det där viset ..

Men nu ska jag försöka hinna med att läsa lite i min bok, kolla lite på de svenska orden, ringa till Karl-Henrik (och lite annat), innan jag går och lägger mig! Hur jag nu ska få ihop det ...?


/ Josefine :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0