serious bloggande (not?)

Har kommit på mig själv, samtidigt som jag har fått kommentarer från Therese, att jag inte har skrivit här på ett tag. Ett. Bra. Tag. Hade jag bara haft en egen liten dator hade jag nog varit en lite mer seriös bloggare. ( Måste införskaffa mig en egen dator ).

Det har hänt en del sen sist : kräftskivor, bröllop, exkursion och en himla massa annat. Imorse efter att vi hade dans, gick jag och Paulina till Café Stationen ( där min storasyster jobbar ) och hängde lite ;) fikade, åt godis och läste VR, me like, det var nice :)

Saker jag måste ha:

* En egen dator
* Större säng hos pappa ( var på ikea för att köpa en, hade hyrt släp och allt, och naturligt vis just då var alla 1.20 sängar SLUUUT! )
* Pengar :p

Later!

                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Hp

Fin bild!

2007-09-12 @ 15:24:46
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0