Puh, hur ska jag hinna?

Min förmiddag har sett ut såhär: Jag åkte med pappa till hans jobb, var där i 10 minuter, vidare till tandläkaren. Satte i ny "tråd", spände och grejade, åkte tillbaka till pappas jobb. Lite innan 10, skjutsade pappa in mig till stan igen och jag gick till Hälsa&Helhet med en förhoppning om att min internetbokning hade fungerat. Perfekt! Den funkade. In där, får en "avslappnad" behandling med vaxning, plock & färg, av en störtskön tjej. Nöjd gick jag därifrån in till videomix, lämna den hyrda filmen, travade mot bussen. Hoppade av bussen i Tollarp, gick (halvsprang ibland när det började dugga) hemåt .. och nu sitter jag här. Trött.

Min eftermiddag/kväll kommer att se ut såhär:
Har mycke saker att göra idag känner jag. Måste dammsuga innan mor min kommer hem, försöka titta lite på mitt prov och städa mitt rum. Puh, hur ska jag hinna?
När mamma kommer hem skulle jag tydligen hjälpa henne med fläskfilén vi ska ha till imorgon.. HJÄLP!

Ikväll kommer Karl-Henrik hit (längtar!), senare kommer även Stoffe, Engla & Carl-Philip :)

/ Josefine :)

image33
Köpte även den här när jag var på Hälsa&Helhet. 145:-
Skulle göra fransarna fylligare & längre ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0