Kulturhistoria, släng dig i väggen!

Jag känner mig sjukt stressad (?) just nu. Eller stressad och stressad, men jag hinner inte med allt som jag skulle vilja göra och det retar mig ..

Mamma och Mange har det bra i Turkiet, varmt som tusan .. Själv sitter man här i kalla Sverige där det blåser och ja, är allmänt skitkallt. Har bokat resa till Mallorca i augusti nästa år. Men hallå?! Det är typ ett århundrade tills dess. ( JA, det är så det känns iaf). Men man har någat att se fram emot iaf .. Så kan man se det ;)

Jag ser här ifrån jag sitter att Therese sitter också och skriver blogg och Paulina klickar runt på Bdb. Vi har egentligen kulturhistoria, men vi har ingen lärare, GÖTT. Men jag hade hellre vatt hemma. Men vi har en danslektion lite senare också som dessvärre gör att vi slutar 5 idag!!! Tack för det .........


/ Josefine :)                                                 Karl-Henrik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0