Kanonhelg? JAPP!

Ja, vad säger man.. Kanonhelg? JA, för det har det verkligen varit!
Fredags blev det IKEA med pappa & Cissi, blev en spegel, en hylla och en vas:):) Sen kom Elinpelin till mig senare på kvällen, MYCKET skratt blev det (:D)! Henke kom sedan ännu senare och sov hos mig:)
Igår stack jag och älskling först till stan:) På kvällen käkade vi på Björkhällan och var med Elin & Jonas, trevlig dag:) Idag har jag och Karl-Henrik .. SOVIT! sjukt mkt, har nog fått sovsjukan :p Just nu är han och spelar match,
' håller tummarna '.

Ikväll bär det av till Vången & mamma, de har ju kommit hem från soliga Turkiet idag :)

TACK för att ni finns <3

/ Josefine :)

image29

fredags-flummiga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0