Brist på fantasi ..?

Hm, vad ska jag skriva i det här inlägget då?

Efter skolan idag var jag med Elin och Ellen och testade att dansa på Ingvars dancinteam. Rätt skoj faktiskt, och jag tror att jag ska fortsätta. (Men efter att ha haft en idrottslektion och en danslektion innan i skolan så är man inte måttligt trött nu på kvällen ska jag säg). Anyway .. har ändå hunnit göra en del sen jag kom hem. :

- Stretchade lite extra när jag kom hem, behövdes efter alla träningspass idag ..
- Satt upp min tavla tillsammans med pappa, tjusigt ..
- Ätit ..
- Snackat med MIN älskling :) och Elin :) - bestämt lite mer om lördag ..
- Kollat på idol ..
- & nu hamnade jag här igen :p

Fast nu hade jag faktiskt tänkt att hoppa (eller ja, hoppa & hoppa) in i duschen, sen blir det nog sängdax för min del, annars kommer jag aldrig palla med morgondagen ;)

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0