Uppe med tu.. KOR!

Klockan är typ åtta och jag är redan uppe?! Sov hos Karl-Henrik inatt och han skulle givetvis upp o jobba idag med ( stackars, minusgrader, hyyy, jag tänker på dig). Så kvart över sju vaknade jag av alarmet på mobilen och stum av förvåning var det inte tuppen som hjälpte till att väcka mig, utan en bunke kor som utanför fönstret (i grannens hage). Anyway, jag åkte iaf med svärmor till Tollarp eftersom hon ändå skulle iväg och besiktiga bilen, thanks.
Och förengångsskull känner jag mig pigg, så varför krypa ner i sängen igen och trötta ner mig igen? ;)
                                                                                                                                                                                                       
                 image41                 
                     Även om det är fruset ute, är det jättefint väder. Så fina färger ..

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Snutte du imponerar, vilket bra jobb du gjorde i syrrans lägenhet igår. Hoppas hon åtgäldar dig för detta, ikväll blir det hallowenmat med skinka, köttbullar m.m kram

2007-11-02 @ 11:44:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0