Jag hatar denna dagen!

                   image34       


Denna dagen är blää! Bara allmänt bläää! För det första är det måndag, vilket säger en hel del .. Skittråkiga lektioner i skolan. Dessutom när jag skulle ta bussen hem, så skulle jag just ta upp min plånbok då jag märker att den inte ligger i min väska. Iställetför att lägga av min miniräknare i skåpet, hade jag lagt av plånkan, så jag missade bussen!!!! Jag saknar Karl-Henrik, önskar att det var sommarlov, och att något roligt snart händer! (jag skulle kunna göra upp en hel lista över saker som hade gjort min dag MYCKET bättre än vad den varit).

Dusch, läxa, ringa, sova!

/ Josefine :@




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriver du aldrig längre:(
/Mamsegull

2007-10-22 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0