dans, dans och MYCKET dans.

Började med idrott idag, sen någon lektion emellan, sedan hade vi dans. Efter det nån lektion sen var det dags för dans efter skolan. Tjiihoo! Kan ingen förstå då, varför man ständigt har ont i kroppen? Massage tack!!
                                image37

Imorgon bär det av med tåg till Hässleholm för att uppträda på ytterligare en gymnasiemässa. Laddad? Not!! Tycker bara att allt är skit. Ingen scen. Nej ist ska vi dansa på govlet, i gången där folk kommer att gå. Vi har endast TRE framträdande från kl. halv 2 till 7-8 nån gång. (Dessutom så när vi har hoppat av tåget på Hässleholms station, tar vi en buss vidare dit vi ska .. ca 2 km). Inte för att 2 kilometer är mycket att klaga på .. men eftersom vi dansat, och klockan kommer att vara efter sju nån gång och svinkallt så kan man klaga! Jag menar alltså att bussen inte går från mässan till stationen på kvällen!! Men jag är positiv :)

Måste bara nämna: Vi har en bok som vi ska ha läst ut efter höstlovet. Idag fick vi en bok till som vi ska läsa, (ska vara klar efter jullovet tror jag det var) men den är på över 500 sidor!!!!!!!!!!!! Vad tänker lärare med?

Nej nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen, sen får jag väl läsa lite i den otroligt roliga boken (not!).

/ Josefine :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0