Min fredagkväll!

Såååå skönt att det äntligen är helg. Denna veckan har varit fullspäckad med saker och sena kvällar .. Så ikväll blir det att fira pappa lite ( eftersom han inte var hemma igår på sin födelsedag ), Karl-Henrik kommer hit efter en dag i Tyskland och självklart blir det tv-mys framför idol!

Testar just nu lite kläder som jag eventuellt ska ha imorgon. Ska på inflyttningsfest till Mikaela, längtar verkligen, ska bli superkul! Så jag väljer mellan mina svart shorts med hög midja och mina nya t-shirt från Indiskan, och min nyinköpta tröja (stickad) från Vero Moda. Tror det blir det sist nämnda .. är skitnöjd, älskar verkligen den! Men vi får se ..

Nu tjatar lillasyster på mig att jag ska sminka henne som jag lovat .. Så jag får väl göra det!

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: gummanh

hejjj :) klart jag bloggar ;) de e najs så najs. ha en bra fredagkväll :)

2007-11-16 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0