Fika-dag :)

Dagen har bestått av väldigt mycket dans. Gick igenom dans-kläderna vi ska ha till vår skolturné på morgonen. Sen var det dags för kulturhistoria ( och hur intressant är det liksom? ). Så det var tur att jag bara behövde vara där i en kvart eftersom jag skulle till tandläkaren!
Därefter gick jag och käkade med Paulina, sen bar det av till danssalen igen för att öva till vårt "hemliga projekt" ;)
Var där en stund, gick sedan till Nostaliga för att fika med Jonna och Daniel, tack för det. Mötte sedan Emma, gick på stan en runda, sedan blev Emma fika-sugen så jag följde med henne på ännu en fika. (tur man tränar ;)

             image44

Usch, beslutsångest över dator-letandet. Eftersom jag inte förstår mig på den "tekniska beskrivningen" så vet jag inte vilken som är bra och inte. Kan någon smart hjälpa mig?

"Skriv önskelista!", "Har du skrivit önskelista än?", "Du får skriva önskelista nu annars får du inga julklappar!" .. Jaha. Men om man inte vet vad man önskar sig då? Hur lätt är det då liksom .. Visst går man på stan kan man säkert hitta en miljon saker man skulle vilja ha. Men när man väl ska skriva den där årliga listan, .... då är det tomt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0