Dagens pucko!

Hemma nu, har precis ätit bacon och äggröra :) Ska strax sätta mig med lite läxa jag har att göra .. SUCK

Dagens pucko: C4:S SCHEMALÄGGARE!
Hur kan man lägga schemat som idag: Börjar 8.10 med dans till 9.50, sen TRE timmars håltimme eftersom nästa lektion inte börjar förrän ETT! Efter den är det psykologi som gäller, i TRE timmar. VARFÖR inte lägga psykologin efter dansen? puckostämpel

Det går inge bra för mig och mina "att-göra-listor" .. klockan tickar iväg och det är inte många saker jag har hunnit checka av .. Måste skärpa mig!

 Sjukt nöjd att jag såg Lasse Stefanz-bussen idag, utan för syrrans köksfönster ;)              
                 image42

Nej.. Nu: in på rummet och kolla lite på läxan, sen duscha, ringa Karl-Henrik och hoppa i säng!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Lasse Stefanz- inte dåligt!!!! Kram

2007-11-08 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0