Back to business!

Hjälp. Imorse var jag måttligt trött. Jag kunde knappt öppna ögonen under mina första vakna timmar.
Efter skolan gick jag några ärende på stan och mötte upp Emma. Vi tog sedan bussen tillsammans till Tollarp och gick direkt till Titti när vi kom fram. Emma skulle klippa sig. Hann tyvärr inte se resultat fullt ut, men jag tror det blev skitbra! Om man ändå hade vågat testa hälften av de frisyrer hon har testat... Give me som change!

Och idag var det dags igen, att sitta i kassan! Dock inte på Konsum denna gången utan på Hemköp i Tollarp. Skrev ut ungefär 9 papper med PLU-nummer. Ska försöka lära mig några iaf, hrmph.
                                                                    image51

Imorgon hoppas jag på att jag kan åka till Karl-Henrik igen. Det är ju onsdag vilket innebär att det är vår "tv-kväll". Vi ska sitta som bänkade framför Bonde söker fru, japp jess!

Nej, nu in och borsta tänderna, ta på pyjamasen och dyka ner i sängen med huvet före! Sova sova sova ...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0