Vårväder?

Så, nu är det söndag igen, och ännu en helg är snart över.. Varför ska helgerna gå så fort? Har iaf haft en slapp helg, vilket behövdes. Fredags var jag med Karl-Henrik, igår samma sak plus att vi hade kalas för mamma och Mange. Henke åkte hem för ett par timmar sen, så nu ska jag förhoppningsvis börja på mitt skolarbete, men det är så tråkigt, så jag gör bara en massa annat hela tiden :p

Imorgon börjar skolan 09.50 för min del, men som tur är ska jag till tandläkaren en runda vid 10.30 så jag kanske slipper något tråkigt ;)

Vart tog det fina vårvädret vägen? Det bara blåser och regnar hela tiden :/

Jag älskar dig Karl-Henrik och det kommer jag alltid att göra :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0