:) :)


Igår sov Henke hos mig, så det var rätt tungt att gå upp den morgonen och se han ligga kvar o mysa i sängen.. Men men, hade bara två lektioner så det var inte så värst jobbigt. Sedan tog jag bussen hem, och när jag var framme kom Henke o mötte mig med cykel så cyklade vi till affären och köpte godis:) Efter det cyklade vi hem, sen åkte han med min mamma till Degeberga och jag tog bussen in till stan igen, skulle kolla på Jam Allstars. SkitBra, sånt ööös:D Det slutade ganska sent så idag var jag måttligt trött när jag skulle upp. Har samhälle nu, sen dans, matte o sen ska vi bada med idrotten på Tivolibadet:)


Thässie är en liten snäll figur ;)


Karl-Henrik, jag älskar dig alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0