Wonderful!

Äntligen hemma, ännu en dag på jobbet avklarad, suveränt! Har vartit ganska trött idag med, men det säger ju säg självt eftersom jag inte kunde somna igår så jag låg och läste ut min bok, Ego Girl av Carolina Gynning, blev aningens för sent...

En dag kvar på jobbet, sen bär det av till Göteborg. Hela helgen ska spenderas där tillsammans med nära o kära. Första hela helgen jag är ledig på evigheter, wonderful! ( I och för sig fick jag byta bort fredagen men ändå).

Kanske träffar Emma en runda ikväll, om vi inte är alls för slöa ;) Somliga jobbar och står i!

Bye!

                                                                               
                                                                                       Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0