uppd.

Har surfat runder lite och checkat lite mobiler ikväll igen. Har nog bestämt mig för en nu, men får se hur det blir..
Hade tänkt gå och duscha nu, sen gå och lägga mig i tid, så jag är någotsånär utvilad till morgondagens arbetos.

Jag har kommit underfund med några NEGATIVA egenskaper hos mig själv -
1: Jag har en fruktansvärd beslutsångest, vilket är sjukt jobbigt!
2: Jag är en tidsomptimist! JA, det stämmer.. jag tänker, jag kan ligga o vila lite till, jag har ju så och såhär mycket tid på mig. Sen hinner jag inte hälften av sakerna jag borde gjort innan jag ger mig av!

puss J.                   ♥



Kommentarer
Postat av: Therese

du är för söt på den bilden. o jag förstår om du har beslutångest. men du får göra som du vill, jag vill inte tvinga dig till något, men jag hade blivit super glad om du hade bytt, vi hade fått två fantastiska år ;) <3

2007-07-26 @ 14:35:47
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0