Olagligt! (?)

Ännu en dag på jobbet är avklarad ( på Konsum i Degeberga för den som inte vet ).  Sjukt jobbigt att jobba idag efter en otroligt lång dag på beachhandbollen igår. Men det var värt att stanna eftersom Bar á Bar vann alltihop, ( mina brödrars lag ). Men att få upp värmen igen (efter flera timmars ösregn) på kvällen kunde jag tydligen starkt glömma.

En annan sak är att jag saknar Karl-Henrik så in i norden, som nu dessvärre är i Danmark med sina kompisar. Jag kan iaf glädja mig åt att han kommer hem på torsdag (till mig) och sen drar vi till Götet med mamma o gänget. Sjukt najs! :) Shoppa, shoppa, shoppa , mys, mys, mys och så Liseberg såklart! 

Ack ack ack, här är några saker som borde vara strängt förbjudna (?) ! :
1: Efter att ha jobbat på Konsum nu i några veckor har jag kommit underfund med en sak, fläsk-korv, lever-korv o all sån sorts korv borde förbjudas. JA jag erkänner, jag har inte smakat, men det är ser sjukt äckligt ut! 
2: Höstterminens schema. Det längsta jag går till i veckan är 17.25. PLUS att en dag börjar vi 8 och slutar 5, och innan dagen är slut ska vi ha hunnit med att ha idrott på morgonen, teorilektioner + TVÅ danslektioner, vilket innebär TRE ombyte! Det borde vara OLAGLIGT! ( Jag hade velat skjuta knäskålarna av den som gjort det schemat :) AHHHHHHH!!!!!!!!)

En macka nu (eller fler) hade inte suttit fel, sen ska jag nog gå och lägga mig om en liten stund. Måste bara läsa några sidor till i Ego Girl (Carolina Gynnings bok), rekomenderas!

Caio!

                                                                       
                                                   En rastlös Josefine i fikarummet (en dag på jobbet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0