Weekend i Tyskland.

Helgen i Tyskland var helt kanon.Trevligt sällskap och ett härligt ställe. Hotellet var jättefint och bad- och bastuanläggningen var toppen!


Denna veckan stressar ihjäl mig.
Igår hjälpte jag till att inventera på Volvo till typ kvart över 9.
Idag har jag gjort ärende på stan, ska snart ner till Hemköp och jobba. Sen ikväll ska jag på Lussevaka på Ip, men har INGET att ha på mig!
Imorgon ska jag försöka plugga lite efter skolan, eftersom vi har engelska-prov, svenska-ord och Nk-läxa till fredag.
Sen på lördag ska jag in till stan med Karl-Henrik och handla julklppar ( och grattis till mig som är klar med EN!!)

Nej nu ska jag gå ner och se om jag hittar nåt att äta, sen ska jag städa lite på mitt rum, sen måste jag ge mig av till Hemköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0