Studiedag.

Hemma. Från Novalunda alltså. Shit, borde inte handlat. Men nöjd är jag med mina inköp!

image61     image62     image63

Sitter just nu och laddar över lite låtar till min Ipod. Även om det inte är många så är det några iaf.

Jag har kommit underfund med en sak ( inte bara idag, men tänker på det varje gång jag ska göra det ), jag HATAR att packa. Åhh, det är så tråkigt! Kanske för att jag har gjort det ungefär varannan vecka i hela mitt liv känns det som! Men det ska iaf bli kul att åka till Deuthland. Även om jag kommer sakna min älskling, som ligger hemma och är sjuk :( Tänker på dig ..

Nej, nu ska jag försöka packa lite. SUCK!

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Jaha så du saknade inte mig, va?

2007-12-18 @ 20:08:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0