one last day.

kvällen börjar gå mot sista dagen på året.. 

idag har det inte hänt så mycket. Danne, Malin och morfar kom så blev det middag och efterrätt. Efter det spelade vi lite TP, sen åkte jag och mamma till sjukhuset och hälsade på mormor som eventuellt får komma hem imorgon. 
Sedan övningskörde jag hem i vintermörkret och nu gör jag typ ... ingenting.

Nyår imorgon, och jag längtar. Shit, känns inte riktigt som det är imorgon. Dessutom så har jag absolut ingenting att ha på mig, PANIK! Ska inom en snabb runda till stan imorgon med Emma för en sista chans att hitta något... HJÄLP!

Gott Nytt År !

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

var är alla roliga bilder som du inte lägger in längre:(

2007-12-30 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0