Helgen..

Sammanfattning av helgen:

Fredags: Kom Victor, Nils och Robin och hämtade mig, sen åkte vi in till Kristianstad och tittade på Henke när han spelade aliansen. Sedan åkte vi vidare hem till Henke (så han fick äta och ta sina saker). Efter det körde vi hem till Nils, där de små pojkarna skulle ha en liten tvspels-tunering! haha. Sen gick vi hem till Tove där hon och Cilla va. Sen festade vi hela kvällen och jag hade jättetrevligt :)

Lördags: Var jag och Henke hemma hos han, sen åkte vi med hans familj till hans farmor och farfar på middag. Efter det åkte vi till Vången och tittade klart på Prisonbreak säsong 2 och hade mys!

Idag: Danne och Malin kommer väl om en timme nånting skulle jag tro, sen kommer morfar vid 3, så ska vi äta lite middag. Annars är det inget planerat idag för min del. Hör av er om någon är pigg på att hitta på något!

Ps: Är det någon som vet om stan har öppet imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0