Första advent.

Helgen har varit kanon. I fredags träffade jag Emma på kvällen så åkte vi in till stan och kollade när Stoffe spelade handboll. Efter det åkte vi hem till Emma och kollade på idol, snackade och hade trevligt. Sen kom Karl-Henrik till mig vi 12-tiden. Igår var jag med Karl-Henrik och hade mysigt, sen lagade Mamma och Mange jättegod mat: Wisky-flammberad fläskfilé med potatis och god sås. Och idag åkte Henke hem vid 4-tiden, sen åkte jag och mamma och hälsade på mormor & morfar och nu sitter jag hemma hos pappa ..

image54  image55  image56  image57

Nästa vecka blir det fullt upp:
Ska hjälpa pappa att inventera på Volvo måndag, onsdag och torsdag.
Jag har prov.
Ska försöka hinna med att skriva in mig på körskolan.
Ska försöka hinna ner till Hemköp någon dag.
Ska försöka åka ner till Karl-Henrik någon dag.
Ska köpa en julklapp.
Ska till Tyskland fredag, lördag & söndag.
osv ..
Hur ska jag hinna allt?

Aja, nu ska jag försöka plocka upp lite saker från alla tusen väskor som står på mitt golv. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0