Fest, förkyldning och mys!

Lussevaka i onsdags, skoj! Emma och Therese kom hem till mig innan så gjorde vi vid oss och klädde ut oss till "glitter". Sen bar det av till Ip. Efter 3 timmars sömn, var vi inte så pigga dagen efter. Dessutom var jag apförkyld (vilket jag är fortfarande) och hade ont i halsen och Tess likaså. Men vi klarade oss igenom dagen men idag har vi båda varit hemma från skolan, trötta och sjuka. Buhu.

                image64
                            Emma och Therese


Ikväll blir det bio med Henke och de andra grabbarna. Sen ska vi hem till mig och bara ta det lugnt. Imorgon bär det av till Kristianstad för att inhandla julklappar, fika och ha det mys!

Nej nu ska jag ner och slå in en julklapp innan de andra kommer hem! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0