Liseberg

Har inte skrivit något på länge nu, kanske beror på att jag har varit i Göteborg o lite annat. Helgen var underbar .. Kom upp på fredagförmiddag, stack hem till min brors lägenhet, tog han med oss och drog på stan. Shoppade en del, sen åkte vi till hotellet och checkade in, sen gick jag, Jenny och älskling ner och badade, duschade o gjorde vid oss, sen stack vi in till stan, till Dannes bar. Sen käkade vi lite, sen tog vi bussen till hotellet igen. Lördagen spenderades på Liseberg tillsammans med Danne, Malin, Jenny, mamma, Mange o Karl-Henrik, sjukt skoj :) Söndagen shoppade vi lite till innan det var dags för hemfärd.  Sen sov jag hos Henke på kvällen.
Måndags jobbade jag, efter det åkte jag hem till Henke, sen gick vi två och Henkes mamma o plockade sjukt mkt kantareller :D Sen igårkväll kom Tessan till mig :) Har sovit här till idag, och snart ska vi åka in till Krisianstad.

                 
 Henke utanför hotellet    Jag shoppar              Kantareller                 Tess läser SOLO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0