Here we go again ..

Jag var nog lika förvirrad i skolan idag som jag var typ första skoldagen på högstadiet eller nåt.. Jag vet varken ut eller in!! Ska jag byta eller ska jag inte? Jag måste nog ta någon sorts medicin för min beslutsångest, för den är helt sjuk..

Men första dagen är alltid första dagen, man gör inte ett skit. Så det är slappt. Therese och jag skulle åka hem till mig ( satt tillochmed på bussen ) när Frida svarade på mitt sms, typ en halvtimme efter att jag skickat. Hon var iaf på att fika inne i staden, så jag och Thess hoppade av bussen igen och gick till Duvanders och fikade med Frida :)

Karl-Henrik, jag önskar att du låg här brevid mig just nu.. Saknar dig baaauoota mycket!


 
                           
Girlsen första skoldagen.          Fritte på duvan.             T skjutsade mig.


Puss J.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0