A hard workwork! "

Jobb jobb jobb, det är nog inte meningen att jag ska göra något annat .. så känns det! Jag tycker jag jobbar hela tiden och nu när det är fint väder, shit, jag vill UT! , sola, äta glass, vad som. Inte sitta inne vid kassan på Konsum och se folk komma iklädda i bekini och prata om stranden. Nej! Jag vill har lite sommarlov, tack!

Får glädja mig vid att jag ska vara ledig hela nästa helg .. ska åka med Henke och hans familj/släkt till High Chaparall. Har faktiskt aldrig varit där så det ska bli spännande :)

Efter allt snokande efter ny mobil så bestämde jag mig för en som jag fick förra veckan, det blev en N73, I´m happy :)

Saker jag är just nu:
¤ Förvirrad
¤ Mätt
¤ Törstig
¤ Trött

see yha!

                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0